Jag svarar!

I detta inlägg, så kommer jag att svara på dom frågorna som jag skrev till er.
 
1. Jag tror att 2017 kommer att bli ett magiskt och händelserikt år.
 
2. Jag är värdur
 
3. Min favoritårstid är våren, för att då börjar allt bli ljusare och allt blir grönare, och för att jag fyller år då.
 
4. Jag gillar Marcus och Martinus och Zara Larsson
 
5. Min favoritlåt är nästan alla låtar, men det är nog Stitches och Lush life
 
6. Mitt favoritspel är frågesport 
 
7. Min favorit plats på jorden, är där min familj och mina vänner är.
 
Hoppas att ni gillade detta inlägg, glöm inte att gilla och lämna gärna en kommentar!
 
Kramisar! 
 
 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Gillar alla dina inlägg. Du har så bra tips!

Svar: Tack så mycket😊
ellenfrykholm.blogg.se

2 Anonym:

skriven

Hur kommer du på alla tips??

Svar: Jag bara tänker😅
ellenfrykholm.blogg.se

3 Du vet vem:

skriven

Hur länge har du spelat gitarr?😊

Svar: Jag har spelat i 1 år snart😊
ellenfrykholm.blogg.se

Kommentera här: