Min vecka 3

Fredag: Idag så är det äntligen fredag, känns så himla skönt att få helg. Men veckan har faktiskt gått ganska fort. Nu vill jag bara sätta mig i soffan och äta godis. Vilket är ditt favorit godis? Mitt är choklad.
 
Lördag: Idag är det lördag och idag så har jag inte gjort något speciellt, det enda jag har gjort är att städa mitt rum och kollat på film på min iPad. Också har jag längtat tills imorgon. 
 
Söndag: Idag så är det äntligen söndag, och jag har varit och tittat på Marcus och Martinus film Tillsammans mot drömmen. Tillsammans med min kompis. 
 
Recension: Jag tyckte att den var jätte bra, och det är inte bara för att det handlade om Marcus och Martinus. Utan jag tyckte att det var en bra film för att den var väldigt ärlig. Alltså för att man fick se när dom bråkade men man fick också se hur dom löste det. Också fick man lära känna deras familj och vänner. Man fick också följa med   dom från nyfödda till så dom är idag. Så jag tycker verkligen att du måste se den. Det är nog den bästa filmen hittils tycker jag. Vilken är din favorit film?
 
Glöm inte att kommentera och gilla och svara gärna på frågorna i texterna. 
 
Kramisar!
 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Min favoritfilm är "Mitt Afrika"

Svar: Hej Anonym😊. Är den spännande?
ellenfrykholm.blogg.se

2 Felle ben:

skriven

Vet du om filmen finns på Viaplay??

Svar: Nej tyvärr😕
ellenfrykholm.blogg.se

Kommentera här: